Browsing by Author(s) Isabella, Giuliana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 43  next >
PreviewIssue DateTitleAll Statement of ResponsibilityType
201640 anos do Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e socialBarros, Fábio Meletti de Oliveira; Zilveti, Fernando Aurélio; Isabella, Giuliana; Carvalho, Hamilton Coimbra; Marques, Jane Aparecida; Guilhoto, Joaquim José Martins; Mazzon, José Afonso; Mazzon, José AfonsoLivro
2018An Earthquake in the Making: Survival of Shopping Malls in Developing CountriesCarvalho, Hamilton Coimbra; Isabella, Giuliana; Mazzon, José AfonsoTrabalho de Evento
2017Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers’ preferencesIsabella, Giuliana; Yu, Abraham Sin Oih; Silva, Adriano Maniçoba da; Pegetti, Ana LuciaArtigo Científico
2016Um “Campo” de Oportunidade para o Patrocinador: um Estudo Sob A Perspectiva Da Identidade SocialFleury, Fernando A.; Corat, Pedro; Isabella, Giuliana; Araujo, Alcides Carlos de; Feldmann, Paulo Roberto; Cruz, Ana Carolina CostaTrabalho de Evento
2018Como As Mídias Estão Divulgando Novos Serviços Experienciais? Um Estudo Informétrico Do Uber Na MídiaSilva, Juliana Ferian da; Isabella, GiulianaTrabalho de Evento
2015Corporate Social Responsibility And High And Low Income Customers: Different Perceptions Of Benefit, Value, Price And Purchase IntentQuintão, Ronan Torres; Isabella, GiulianaCapítulo de Livro
2015Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing researchIsabella, Giuliana; Mazzon, José Afonso; Dimoka, AngelikaArtigo Científico
2019Developing a holistic understanding of consumers’ experiences: An integrative analysis of objective and subjective elements in physical retail purchasesDalmoro, Marlon; Isabella, Giuliana; Almeida, Stefânia Ordovás de; Fleck, João Pedro dos SantosArtigo Científico
2014Efeitos das estratégias de marketing de compras coletivas sobre o comportamento impulsivoDias, Suzi Elen Ferreira; Santos, Rosilene Maria dos; Martins, Vinicius; Isabella, GiulianaArtigo Científico
2015Emotional contagion and socialization reflection on virtual interactionIsabella, Giuliana; Carvalho, C. HamiltonCapítulo de Livro
2018Envolvimento e Percepção dos Consumidores em Relação a Marcas ReposicionadasSzylit, Flavia; Isabella, Giuliana; Salmonson Guimarães Barros, LuciaArtigo Científico
2011Envolvimento e Percepção dos Consumidores em Relação a Marcas ReposicionadasSzylit, Flavia; Isabella, Giuliana; Barros, Lucia Salmonson GuimarãesTrabalho de Evento
2014Estudo Sobre A Relação Entre Desempenho Social Corporativo e Retenção e Satisfação de FuncionáriosBarakat, Simone Ruchdi; Isabella, GiulianaTrabalho de Evento
2016Going to the Mall: Understanding the Environmental Assemble in Consumers’ ExperienceDalmoro, Marlon; Isabella, Giuliana; Almeida, Stefânia Ordovás de; Fleck, João Pedro dos SantosTrabalho de Evento
2017Impacts of product type and representation type on the perception of justice and price fairnessIsabella, Giuliana; Mazzon, José Afonso; Dimoka, AngelikaArtigo Científico
2015A Influência da Adoção de práticas de Responsabilidade Social Corporativa no comportamento de compra da alta e baixa rendaQuintão, Ronan Torres; Isabella, GiulianaArtigo Científico
2015A Influência do Constrangimento do Consumidor no Processo de CompraIsabella, Giuliana; Barros, Lucia Salmonson Guimarães; Mazzon, José AfonsoArtigo Científico
2016A Influência dos Produtos Têxteis Transformados pelo Processo de Logística Reversa sobre a Atitude de Compra do ConsumidorNascimento, Andréia Fabiana; Garcia, Bruna Bezerra Gutierrez; Salles, Carolina Amaral; Belo, Evilene Rocha; Haro, Tairiny Rodrigues de; Takara, Thais Akemi; Isabella, GiulianaArtigo Científico
2014Inovações e multicanal no varejoIsabella, GiulianaCapítulo de Livro
2016Intentions to purchase food through the internet: developing and testing a modelQuevedo-Silva, Filipe; Freire, Otavio; Lima-Filho, Dario de Oliveira; Brandão, Marcelo Moll; Isabella, Giuliana; Moreira, Luísa BritoArtigo Científico