Skip navigation
Communities and Collections
Browse
Browse Items by:
Title
Issue Date
Document type
All Statement of Responsibility
Keywords
Keyword (terms in English)
Author(s)
Advisor
Co-advisor
Knowledge Area
Language
Examination board
Insper researchers
Help
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Institucional Repository Insper
Browsing DSpace
Digital Repository
Advanced Search
Any fields
Title
Author
Advisor
Co-advisor
Date Issued
Keyword
Document type
Original abstract
???jsp.search.filter.abstract???
Browsing by All Statement of Responsibility Isabella, Giuliana
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
Type
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 70
next >
Preview
Issue Date
Title
All Statement of Responsibility
Type
2016
4O anos do Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social
Barros, Fábio Meletti de Oliveira
;
Zilveti, Fernando Aurélio
;
Isabella, Giuliana
;
Carvalho, Hamilton Coimbra
;
Marques, Jane Aparecida
;
Guilhoto, Joaquim José Martins
;
Mazzon, José Afonso
;
Mazzon, José Afonso
Livro
2018
An Earthquake in the Making: Survival of Shopping Malls in Developing Countries
Carvalho, Hamilton Coimbra
;
Isabella, Giuliana
;
Mazzon, José Afonso
Trabalho de Evento
2017
Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers’ preferences
Isabella, Giuliana
;
Yu, Abraham Sin Oih
;
Silva, Adriano Maniçoba da
;
Pegetti, Ana Lucia
Artigo Científico
2016
Um “Campo” de Oportunidade para o Patrocinador: um Estudo Sob A Perspectiva Da Identidade Social
Fleury, Fernando A.
;
Corat, Pedro
;
Isabella, Giuliana
;
Araujo, Alcides Carlos de
;
Feldmann, Paulo Roberto
;
Cruz, Ana Carolina Costa
Trabalho de Evento
2018
Como As Mídias Estão Divulgando Novos Serviços Experienciais? Um Estudo Informétrico Do Uber Na Mídia
Silva, Juliana Ferian da
;
Isabella, Giuliana
Trabalho de Evento
2022
Consumo sustentável no contexto da pandemia da COVID-19
Fujihara, Beatriz
Trabalho de Conclusão de Curso
2015
Corporate Social Responsibility And High And Low Income Customers: Different Perceptions Of Benefit, Value, Price And Purchase Intent
Quintão, Ronan Torres
;
Isabella, Giuliana
Capítulo de Livro
2015
Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing research
Isabella, Giuliana
;
Mazzon, José Afonso
;
Dimoka, Angelika
Artigo Científico
2019
Developing a holistic understanding of consumers’ experiences: An integrative analysis of objective and subjective elements in physical retail purchases
Dalmoro, Marlon
;
Isabella, Giuliana
;
Almeida, Stefânia Ordovás de
;
Fleck, João Pedro dos Santos
Artigo Científico
2016
O efeito do tipo de recebimento salarial sobre a percepção de risco e o endividamento do consumidor brasileiro
Dayan, Raquel
Trabalho de Conclusão de Curso
2014
Efeitos das estratégias de marketing de compras coletivas sobre o comportamento impulsivo
Dias, Suzi Elen Ferreira
;
Santos, Rosilene Maria dos
;
Martins, Vinicius
;
Isabella, Giuliana
Artigo Científico
2017
Efeitos de uma promoção no comportamento do consumidor em duas escolhas subsequentes entre bens hedônicos e utilitários
Vistocchi, Mateus Martins
Trabalho de Conclusão de Curso
2015
Emotional contagion and socialization reflection on virtual interaction
Isabella, Giuliana
;
Carvalho, C. Hamilton
Capítulo de Livro
2018
Envolvimento e Percepção dos Consumidores em Relação a Marcas Reposicionadas
Szylit, Flavia
;
Isabella, Giuliana
;
Salmonson Guimarães Barros, Lucia
Artigo Científico
2011
Envolvimento e Percepção dos Consumidores em Relação a Marcas Reposicionadas
Szylit, Flavia
;
Isabella, Giuliana
;
Barros, Lucia Salmonson Guimarães
Trabalho de Evento
2014
Estudo Sobre A Relação Entre Desempenho Social Corporativo e Retenção e Satisfação de Funcionários
Barakat, Simone Ruchdi
;
Isabella, Giuliana
Trabalho de Evento
2018
Fatores que afetam a escolha do canal de compra de produtos farmacêuticos
Malbergier, Marcelo
Trabalho de Conclusão de Curso
2020
Framing e gestão de mudança organizacional: a influência da comunicação da mudança no comprometimento com a mudança
Pinheiro, André Caparroz Lopes
Dissertação
2016
Going to the Mall: Understanding the Environmental Assemble in Consumers’ Experience
Dalmoro, Marlon
;
Isabella, Giuliana
;
Almeida, Stefânia Ordovás de
;
Fleck, João Pedro dos Santos
Trabalho de Evento
2020
Helpers e help-seekers: o desafio da construção da ajuda no ambiente de trabalho
Bassini, Alan Fiorezi
Trabalho de Conclusão de Curso